sobota, 12 marca 2016

Night

Hej ;)
Noc... Czym jest dla mnie ?
Hmm.... Noc jest dla mnie odpoczynkiem od codzienności, natłoku prac, wydarzeń, stresu. W nocy najczęściej przychodzą mi do głowy te najlepsze pomysły.
W nocy czuję się wolna, niezależna i po części szczęśliwa. W dzień jestem niestety narażona na oglądanie ludzi, których nie koniecznie chcę widzieć. W nocy jestem tylko ja i moje myśli, marzenia Czasem leżąc w łóżku i gdy nie mogę zasnąć wspominam.
Tak wiele straconych szans, popełnionych błędów. To wszystko nieodwracalne. Nigdy się nie powtórzy. Może to i przykre ale patrząc na to z drugiej strony jest to dobre. Te dobre wspomnienia na zawsze pozostaną w moim sercu, głowie a o tych złych staram się zapomnieć i cieszę się, że to się już nie powtórzy. W nocy też często wyobrażam sobie historię, które chciałabym  żeby się spełniły.
Podsumowując noc to czas tylko dla mnie. Nikt mnie nie widzi, nie słyszy i w nocy mogę być w pełni sobą i nikt tego nie krytykuje.




12 komentarzy:

  1. Najlepsze teksty i zdjęcia cudne 💕💕💘💘

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to prawda noc jak by byla nasza odskocznia od dnia od pracy życia codziennego. W moich myślach jest często jeszcze co by było gdyby tysiąc scenariuszy jakieś dialogi dialogi życia wzięte i planowanie przyszłości :p
    Pozdrawiam!

    Www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  3. Noc jest najlepszym czasem na relaks i odpoczynek :D Swietny post :D Zapraszam modakaczanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tak samo w nocy przychodzi mi najwięcej pomysłów do głowy :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W nocy najwięcej się myśli :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia, zazdroszczę Ci figury, jesteś taka chuda ! *.* Co do nocy..kiedyś spędzałam ją głównie na szperaniu po internecie, bowiem tylko wtedy znajdywałam wolny czas, jednakże odkąd staram się żyć zdrowiej, to pilnuję, by być bardziej wyspaną. ;)

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post. Dzięki! Też chciałabym, żeby noc kojarzyła mi się z full odjazdem i wypoczynkiem... na razie to niemożliwe, bo mam małego szkraba, który przynajmniej kilka razy mnie budzi, ale niedługo będzie lepiej:-P

    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post ! zapraszam do mnie :) http://stokrotkowyogrod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń